بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۹۴۱
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: نه هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، تملک اراضی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار هزینه خواهد شد.
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

به گزارش بازار کار از قزوین، به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهرک صنعتی لیا اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها، تملک اراضی و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا با اعتباری بالغ‌بر نه هزار میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی یادآور شد: این اعتبارات یاد شده برای اجرای پروژه‌های تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج، پست برق شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین، شبکه مخابرات فاز ۴ و ۵ شهرک صنعتی کاسپین و توسعه لیا، شبکه گاز فاز توسعه شهرک صنعتی خرمدشت، شبکه گاز و برق فاز ۵ شهرک صنعتی کاسپین، اجرای شبکه آب و برق شهرک تخصصی انرژی خورشیدی شال، راه‌سازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر در تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را شامل می‌شود.

رئیس هیئت مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری‌های دولت برای آماده‌سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه‌گذاران بخش تولید وجود دارد افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذار در این نقاط ایجاد شده است.

صفاری در پایان افزود: پارسال حدود ۶۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده بود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر